Ads 468x60px

piątek, 4 marca 2011

WiP- 4.03.2011, czyli co nedługo pojawi się na blogu.




figurki władca pierścieni
RRG, Aragorn z HotHD i Witch King, czekają na swoją kolej
Postanowiłem wprowadzić na bloga WiPy (Work in Progress- "praca w toku") jako formę zapowiedzi prac, które pojawią się w najbliższym czasie na blogu. 

W weekend do galerii zagości Królewski Gwardzista Rohanu na koniu (dodatkowo ze sztadarem, bo ma tą dłuuuugą włócznię). Bardzo ładna figurka, z przyjemnością będzie się ja malować. Ale to nie wszystko...
Orpócz tego, w  weekend skończę pisać poradnik o malowaniu Aragorna z Helmowego Jaru, którego widać na zdjęciu. Wrzuciłem go na skałę odlaną z gipsu, żeby wpasować podstawkę do jego dynamicznej pozy. Aby całość była stabilna, to z metalowej szyny (która jest przyczepiona do każdej figurki fabrycznie) wyciąłem szpikulec i wywierciłem dziurę w skale, a następnie przykleiłem figurkę do podstawki. Poniżej zdjęcie przed przyklejeniem.
aragron the two towers
Aragorn przed ostatecznym sklejeniem do podstawki
W następnym tygodniu pojawi się już coś z makiet i kto wie, czy też nie te Nazgule, które stoją w tle...




0 komentarze:

Prześlij komentarz