Ads 468x60px

niedziela, 16 października 2011

Eomer Marszałek Rohanu, Ranger i koń - WiP część 3


figurki władca pierścieni: Eomer Marshal of the Riddermark, Eomer Hereos of the West, Ranger of Gondor, Rohan Horse.

Huh, trochę potrzymałem Was w niepewności, nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem, ale tak, melduję, że prace nad Eomerami, Rangerem i koniem skończone. Dojdą jeszcze małe poprawki na życzenie klienta i wrzucę ostateczne zdjęcia (mam nadzieję, że już w świetle dziennym).


Płaszcz Eomera wyszedł zacnie, zbroja tak samo, jedyne z czego nie jestem zadowolony to jego cholerna kita....nie cierpię cieniować białego, ale o tym już wspominałem przy malowaniu Mumakila. Na zdjęciu niestety tego nie widać, ale tak to coś białego na hełmie Eomera było cieniowane, spróbuję to jeszcze poprawić.


Eomer w wersji konnej to figurka z gatunku, "pysznie malowanych". Cud, miód i orzeszki, model malowało mi się z wielką przyjemnością. Jakbym miał się czegoś czepić to trochę nieproporcjonalnych nóg konia - trochę za cienki jak na tak masywnego konia z kropierzem, ale to takie moje widzimisię.

Ranger i koń jak każdy widzi. Na życzenie klienta poprawię niebieskie paski rangera na szare oraz saszetkę Eomera na ciemną. 

Już niedługo wrócimy do mrocznego miasta Mordheim...


0 komentarze:

Prześlij komentarz