Ads 468x60px

niedziela, 19 czerwca 2011

Sauron - Army Base z rannym Elendilem i Isildurem



sauron diorama army base
Sauron Władca Pierścieni

Prace nad Sauronem i jego podstawką z rannym Elendilem i Isildurem z Narsilem skończone! Miało być klasycznie i mrocznie...czy tak jest to już oceńcie sami.


diorama władca pierścieni sauron
Rzut oka na całość

Zbroja Saurona to prawdziwe cudeńko. Z przyjemnością cieniowało się te detale na naramiennikach, nagolennikach, hełmie, pyszności...palce lizać! Chciałem na początku uzyskać efekt rdzy na kolczudze, jednak zrezygnowałem z tego pomysłu, ponieważ zakłóciłoby to całą mroczną kompozycję. To na deser parę zbliżeń na samego Władcę Pierścieni, Pana Barad-Dur, Mroku, Mordoru, Majara Ainura...
mordor diorama sauron
Sauron Władca Mordoru...

figurka saurona władca pierścieni
...Sauron Władca Pierścieni...

władca mordoru sauron
...Sauron zwany również ohydnym.

Cóż o podstawce pisałem już w poprzednich postach, więc jeżeli ich jeszcze nie czytaliście to zapraszam - WiP 1, WiP 2, WiP 3. Na koniec zdjęcia samej ukończonej podstawki ze zbliżeniem na Elendila i Isildura:

army base elendil isildur
Osatnie chwile Saurona...

elendil narsil
Narsil w roli głównej



2 komentarze:

  1. W Mordorze to trawy nie uraczysz, wiec specjalnie jest tak pustawo. Huh, nie mogę się doczekać jak dorwiesz Saurona, jestem ciekaw jak zrobisz zbroję, bo metaliki cudnie Ci wychodzą. Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem argument o braku roślinności w Mordorze i trzymanie się klimatu ale ja mimo wszystko wolę ożywiać troszkę podstawki trawką. Ale to już moje widzimisię ;)
    A za Saurona biorę się dzisiaj, do końca przyszłego tygodnia na pewno skończę :>

    OdpowiedzUsuń