Ads 468x60px

piątek, 5 sierpnia 2011

Mordheim - stół do gry - moduł nr 1



Stół bitewny do gry Mordheim

Dzisiaj skończyłem malować budynek nr 1. Dawno nie malowałem tak dużego budynku i w dodatku szachulcowego. Więcej zdjęć w dalszej części posta.


Mordheim makieta budynku

Mordheim ruiny budynku

Makieta bitewna Mordheim

Postanowiłem zrobić czarno-biały szachulec - tak klasycznie. Aby uzyskać ładny biały kolor, zacząłem od kilku warstw szarego, stopniowo go rozjaśniając, aż do uzyskania czystego białego. Belki pomalowałem Chaos Blackiem i bardzo delikatnym drybrushem rozjaśniłem Bleachead Bonem, żeby podkreślić krawędzie, słoje, itd. Drugie piętro może wydawać się trochę krzywe, miałem jednak nie oszczędzać wyobraźni, a w Imperium są z pewnością o wiele bardziej 'krzywe' budynki, nie tylko pod względem architektury...

Mordheim makieta bitewna ruin budynku

Stół bitewny mordheim

Mordheim ruiny miasta

Reszta rumowiska jest rozjaśniana Fortrress Greyem lub Blechead Bonem, żeby uniknąć monotonii. Deski, to Scorched Brown + kilka rozjaśnień. Żeby postarzeć budynek, dodałem mchu i porobiłem zacieki w niektórych fragmentach budynku, rozwodnionym Dark Angels Greenem. Planuję dodać to tego jeszcze 4 drabiny, żeby móc się wspinać.

Zapraszam do obejrzenia poszczególnych etapów powstawania modułu:  WiP część 1WiP część 2WiP część 3WiP część 4WiP część 5.


0 komentarze:

Prześlij komentarz