Ads 468x60px

niedziela, 5 czerwca 2011

Makieta miasta Mordheim - WiP, część 2



mordheim makieta miasta

Kolejne postępy w pracy z ostatnich dwóch dni, bo w tygodniu niestety nie miałem czasu . Kilka rzeczy pozmieniałem, bo mi się wymiarowo nie podobały, albo psuły koncepcję. Więcej zdjęć w dalszej części posta.



makieta bitewna mordheim

stół bitewny mordheim

Dorobiłem resztę ścian w szachulcu. Dojdzie jeszcze kawałek strychu nad tą większą częścią piętra, wraz z  fragmentem dachu, który jest w fazie projektu. Struktura budynku będzie zrobiona z masy szpachlowej, gdzieniegdzie z dodatkiem piasku modelarskiego. 
makieta ruiny miasta mordheim
Nawet Sauronowi spodobał się ten projekt, na tyle, że zażyczył sobie zdjęcie w środku budynku.
Mam nadzieje, że fani Mordheima i Warhammera wybaczą mi to zdjęcie z Sauronem :) Nie jest on jednak przypadkowo na powyższym obrazku, ponieważ następny post będzie dotyczył właśnie Władcy Mordoru...

Zapraszam do obejrzenia poszczególnych etapów powstawania modułu:  WiP część 1WiP część 2WiP część 3WiP część 4WiP część 5 oraz efektu końcowego.





1 komentarz:

  1. Super makieta:) To musi jeszcze bardziej urzeczywistniać grę:)

    http://www.ranchotexas.pl

    OdpowiedzUsuń