Ads 468x60px

piątek, 15 lipca 2011

Umarli z Dunharrow



władca pierścieni armia umarłych

Skończyłem malować cały oddział duchów, który jest już pewnie wam znany z poprzednich postów. Umarlaków jest w sumie dwudziestu. Więcej zdjęć i linki do poprzednich postów związanych z umarłymi z Dunharrow w dalszej części posta.

umrali z dunharrow

figurki władca pierścieni umrali z dunharrow

Potępieni przez Isildura, długo czekali na okazję do odkupienia swoich win...jedne z najładniejszych plastikowych modeli wydanych przez Games Workshop. Świetne rzeźby, piękne tarcze i w końcu dobrze dobrane proporcje...
Część podstawek jest zrobiona z gipsu dentystycznego. Zamysł był taki, żeby oddać klimat ścieżki umarłych, którą musiał przejść Aragorn wraz z Szarą Drużyną. Pierwotnie były to same skały, bez żadnej roślinności. Stwierdziłem jednak, że warto jest nieco ożywić i dodałem nieco mchu (firmy Noch) w wybranych miejscach.  I jak wam się podoba całość?

army of the dead pellennor fields
Pierwsza cześć oddziału

Opis armii zamieściłem już wcześniej, w poście "Army of the Dead part 1", więc zainteresowanych statystykami i opisem poszczególnych figurek odsyłam do tamtego posta. Natomiast jJak ich pomalowałem można przeczytać w poście "Army of the Dead - malowanie legionów z Dunharrow" - opis krok po kroku.
armia umarłych figurki do gier bitewnych
Druga część oddziału
gry bitewne figurki umarli
Zbliżenie na wojownika umarłych




0 komentarze:

Prześlij komentarz