Ads 468x60px

sobota, 9 lipca 2011

Mordheim - WIP część 3



ruiny miasta mordheim

Po krótkiej przerwie na malowanie figurek z LotRa (co nie wyklucza kolejnych prac w najbliższym czasie) wracamy do przeklętego miasta Mordheim. 


makieta budynku mordheim

Aktualny stan pracy: zrobiłem strukturę budynku i bruku, za pomocą szpachli modelarskiej (tak, też byłem zdziwiony, Pani w sklepie budowlanym powiedziała mi, że takiej używają artyści i modelarze). Dorobiłem jeszcze jedno piętro w postaci wieżyczki, na drewnianych filarach, bazując na pokręconej architekturze Imperium. Oprócz tego umocniłem  boki podstawy za pomocą szpachli. J

makieta ruin budynku mordheim

mordheim stół bitewny

Na dokładkę powiększyłem podstawę drugiego budynku i go wstępnie rozplanowałem. Jego parter będzie dla odmiany kamienny, całość będzie większa od pierwszego. Dorobię wysunięte piętro i fragment dachu. Bruk i chodnik jest już gotowy także na drugiej płycie.

Zapraszam do obejrzenia poszczególnych etapów powstawania modułu:  WiP część 1WiP część 2WiP część 3WiP część 4WiP część 5 oraz efektu końcowego.





0 komentarze:

Prześlij komentarz