Ads 468x60px

sobota, 10 września 2011

Kapitan Uruk-Hai z Isengardu



Isengard Uruk-Hai Captain

Po zakończeniu rozdziału o armii umarłych z Dunharrow, wróciłem do Isengardu. Z mojej kolekcji wygrzebałem rzadszy model kapitana Uruk-Hai. Po chwili namysłu i rzucie okiem na pudełko z bitsami, postanowiłem go troszeczkę upiększyć.

Kapitan Uruk-Hai z Isengardu

Upiększenie polegało w większej mierze na wykorzystaniu głów, z bitsów z Mordorsko-Isengardzkiego trolla. Odpowiednio je umocowałem, dodałem masy modelarskiej i gotowe. Podstawka jest zrobiona z gipsu dentystycznego i dodatkowo ozdobiona mchem firmy Noch.

Figurka Władca Pierścieni - Kapitan Uruk-Hai z Isengardu

Malowanie było oparte na schematach pomalowanych już wcześniej figurek z Isengardu (Sztandar Uruk-Hai, Berserkerzy Uruk-Hai). 





0 komentarze:

Prześlij komentarz